Segare än en sengångare.

Jisses jag fattar inte hur jag fortfarande kan vara så trött. Jag har ju sovit i 1½ timme nu men icke vill min kropp bli pigg inte. Förvärkarna har nästan försvunnit helt nu så det blir ingen bebis idag heller skulle jag tro. Yeye, plutten kommer ut när h*n vill.

Jag funderar på om man skall klä på sig och borsta tänderna o sen ut o gå min lilla runda. Visserligen så kommer jag va hemma inom en kvart igen men men, kan va skönt att få komma ut lite.

Åh jag önskar att älskling kan komma hem snart, men det dröjer några timmar till *suck*. Jag har så förbannat tråkigt jämt på dagarna när han är borta. Jag vill hitta på nått men mitt huvud har inga fina idéer längre. Fy fan för att bara gå hemma =( Kan inte något roligt hända så jag kan göra nått skoj..?

Nehepp, jag får väl ta och klä på mig lite och sen gå en sväng. Kanske kommer jag på nått då hihi.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0