Sart dags då.

Måste gå om en liten liten stund, men Pelle har inte kommit hem ännu!! Börjar seriöst bli orolig som tusan för både honom och för att vi kommer missa vår tid och komma försent till mötet. Han har 5 minuter på sig annars går jag själv! Är det nått som kan få mig stressad är om man kommer försent. Jag är en människa som alltid skall komma i tid, annars får jag panik.

Jaja får se om han dyker upp snart. Jag måste iaf fylla på min vattenflaska och sen gå på toa. Idag är det oxå användning av mitt gravidbälte som gäller! För idag är det en sån dag som jag egentligen vill ligga i sängen och knapra alvedon! Jag har såååå förbannat ont i ryggen!!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0