Säng säng säng.

Fy jag är helt slut i huvudet och i kroppen nu kan jag lova. Känner mig sjuk, men det är bara för att jag är trött. Kom på förut att jag inte sovit någon middag varken igår eller idag. Inte undra på att jag är trött!

Just nu så ser jag på "Girls on the Playboy mansion". Dom är ju så grymma! Hihi älskar den serien =)

Annars har kvällen varit lugn. Jag har pratat med min farmor i telefon och så kollat på massa tv som jag brukar göra på kvällarna haha! Ingen bebis ännu =( Jag orkar inte vänta längre, men det blir när det blir. Så jobbigt bara när alla håller på o tjatar om det. För jag kan ju faktiskt inte göra nått åt det, utan det är ju bebis som bestämmer när h*n vill ut. Jaja, snart blir det slut på det tjatet får vi hoppas! Jag förstår oxå att alla är nyfikna, men den dagen då jag får värkar eller att vattnet gått eller ja, hur det nu sätter igång så skall jag skriva det på bloggen. Vill inte låta bitchig eller dum, men det är verkligen frustrerande när man får höra det tjatet flera gånger per dag. För jag kan ju inte göra nått åt det som sagt.

Nej nu skall jag ta och krypa ner i sängen med älsk och kolla en stund till på tv innan jag somnar. Skäms lite för igår, för jag och Pelle skulle "mysa" och jag somnade istället. Vi han knappt börja hahah! Pinsamt värre. Jaja det är ju så när man är höggravid och trött hihi =P

Sov gott  och dröm sött!

PoK

Kommentarer
Postat av: SveaJ

Ses någon dag, gumman? :) Hoppas allt är bra med dig o bebis, inte hört något från dig idag =)

2009-05-27 @ 23:02:46
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0