Regn regn regn.

Vädret ute ser inte så sommrigt ut idag, men vi behöver nog lite regn så allt damm på gatorna lägger sig och gräset får lite näring o blir ännu grönare.

Jags kall snart väcka älsklingen så att han kommer upp o hinner till skolan i tid. Jag har nyss satt på thé-vatten till oss och snart skall jag duka fram lite frukost. Vad gör man inte för älsklingen sin? Ja, sen när han har gått till skolan så skall jag lägga mig i sängen och försöka sova en stund till =P

Idag så går man in i v.37 och det är endast 28 dagar kvar till BF! Herregud, det är inte alls många dagar kvar. Jag låg och tänkte på det innan jag och älsk skulle somna igårkväll. Nu börjar jag seriöst bli rädd. Inte för att bli mamma utan för att föda barn. Vi kvinnor är ju skapta för det, jag vet, men ändå så tvivlar jag på mig själv. Just för att jag har svårt att tänka tanken att just jag skall ligga där, ha ont och få träffa den lilla varelsen som levt i min mage i 9 månader. Fast jag vet oxå att förlossningen kommer nog bli underbar och jag kommer klara det med Pelles och Sveas stöd och hjälp =)

Nej väcka älsklingen kanske så han kommer upp? =)

Magbild och fakta kommer sen när älsk har gått till skolan!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0