Promenad med lite paus ;P

Jag kom hem för en liten stund sen. Jag träffade på Svea och Madde när jag gick utanför Svea så det blev en liten paus där. Plus att Svea bjöd upp oss på en liten fika *mums* =) Åt Snickerskaka med ett glas mjölk till! Gud så gott det var hihi. Till och med Lillen blev lycklig där inne i magen *fniss*. Sen skulle Svea åka till Josse så då fortsatte jag hem. Hihi så nu har jag lite förvärkar igen och värre skall dom bli har jag bestämt mig för. Jag skall nämligen putsa fönster ( det behövs faktiskt ). Så får hoppas att det sätts igång snart =P

Älskling kommer hem om ett tag så jag skall nog pyssla lite här hemma innan han kommer hem. Nu skall ungen ut nämligen! Jag skall röra på mig och få värre förvärkar så det kanske blir på riktigt till slut =P Nej lite lugnt måste jag ta det, men inte för lugnt *s*.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0