One Tree Hill = Done!

Nu har vi kollat klart på One Tree Hill och jisses vad spännande det är nu! Jag dör om det där var sista avsnittet i säsong 6! Jag skall inte avslöja för mycket nu för er som kanske följer den på tv i stället för att tanka hem serien. Men gud vad jag vill att det skall komma ett avsnitt till så man vet vad som kommer hända!

Innan OTH så åt vi våfflor! Muuuuums vad gott det var och mättande. Nu står magen åt alla håll o kanter. Och den här gången är det inte Lillen som bufflar runt, utan det är våfflorna som gör magen fyrkantig haha =D

Nu skall jag nog lägga mig i badet en stund så älsklingen får spela lite. För sen skall vi mysa igen framför tv:n. Fast det finns typ inget att se på tv, så vi får se vad det blir för nått som vi skall se på.

Lillen är otroligt lugn i magen nu. Och jag har haft några rejäla förvärkar idag, så det kanske är på g? Jag hoppas det iaf, för jag orkar inte vänta längre! Jag spricker av nyfikenhet och vill bara få hålla om mitt barn. Jag skiter i om förlossningen gör ont, bara jag får vårt barn!

Nej badet var det =) Sov gott, det här va sista inlägget för mig idag. Nu skall jag bara njuta av kvällen med älsklingen.

PoK


Kommentarer
Postat av: SveaJ

De kommer ett avsnitt till :D

2009-05-12 @ 22:25:32
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

jag ahr inte vågat ladda hem så har bara sett till och med avsnitt 18 haha...

tror 24 är sista!

2009-05-14 @ 21:08:46
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0