Ond morgon.

Jag kan knappt öppna munnen nu. Jag har så förbannat ont i hela kroppen och tror nog att inflamationen sprids ut i mina leder i käkarna. Det skall bli otroligt intressant o se om jag kan äta nån frukost nu. Usch det här är inte trevligt kan jag lova. Jag som snart skall föda barn vill ju inte vara sjuk den dagen jag gör det. Då vill jag ju vara frisk. Aja tandläkaren i morgon kanske?

Grannen brevid oss spelar hög jävla musik och jag blir galen på honom. Dock är han väldigt trevlig, men man kan inte låta bli o bli irriterad. Snart skall jag oxå väcka älsklingen, för vi skall se på Robinson eftersom vi missade det igår.

Annars idag så skall vi bara städa här hemma och småpyssla lite. Får se hur mycket jag orkar, men måste iaf hjälpa till lite. Älsklingen skall inte behöva göra allt.

Hade iaf en riktigt trevlig kväll igår fast jag hade ont. Älskar verkligen Pelles familj! Dom är underbara <3

Nu är det frukostdags som gäller.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0