Ny spis och pyttelite sömn.

Efter att jag hade ätit frukost så kröp jag ner brevid älsklingen i sängen igen och hade kanske sovit 5 minuter, sen ringer det på dörren. Jo då är det Ramunderstaden som skall installera vår nya spis =) En riktig skönhet om man jämför med vår gamla haha! Så nu kan vi äntligen göra mat i ugnen utan att saker o ting brinner upp hoppas jag. Sen la jag mig för att sova igen när dom hade gått och älsklingen gick upp och gjorde sig klar för att gå till skolan. Sen när jag väl somnat igen så ringer det på dörren igen, den här gången är det Pelles kompis Fredrik som kom. Fast då var jag så trött att jag kanske lyckades somna om så fort dom hade gått till skolan. Sen efter 10-15 min börjar grannen dra på världens musik, så jag vaknar självklart igen. Så nu har jag gett upp med sovandet. Jag får se om jag blir sömnig sen igen eller om jag skall låta bli helt o sova. Kanske bättre o låta bli så man blir riktigt trött ikväll så man somnar tidigt? Jaja, får se vad man gör.

Nu är det Cascadas musik i mina högtalare på låg volym och Lillen poppar för fullt inne i magen. Jag gissar på att h*n gillar det hihi =) Och det är oxå ett sätt för mig att bli pigg haha!

Nu skall jag ta och se vad man kan hitta på. Jag har så himla tråkigt här hemma och jag fattar inte hur jag kommer stå ut nu dom här sista veckorna innan Lillen kommer ut. BORING!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0