Nu var man igång igen tihi!

Jag måste skaffa mig ett intresse så länge man väntar på bebis. Men jag kan inte komma på ett skit om vad man kan hitta på. Kan ni kanske hjälpa mig med att komma med några förslag? Jag börjar bli desperat och jag vill inte ha det så här i två veckor till haha =P

Japp jag städar nu igen. Det måste vara nå fel på mig eller så älskar jag bara känslan av att ha det rent. Jag tror nog att det är det sista alternativet som gäller. Nu håller jag på med att bädda sängen men var tvungen att pausa då jag fick en förvärk och var tvungen att vila lite. Måste ta det lite lugnt haha!

Ni vet dom där grannarna jag alltid klagar på, dom höll på att driva mig till vansinne förut när jag sov. Dom dunsade och höll på som fan där uppe och jag hoppades på att dom höll på o flytta! Och vet ni? Det gör dom oxå!! Fan va glad jag blir! Nu får man bara hoppas på att nästa person som skall bo där är lugn och inte spelar så hög musik iaf =)

Nej jag måste fortsätta. Har så mycket som jag vill få gjort idag hehe =) Skall fixa klädkammaren oxå så älsklingen bli lite glad. Han blir så irriterad varje gång han går in där för han hittar inget så nu skall jag ta tag i det, så det blir ordning och reda på vårt hem hihi =D

Till städningen så lyssnar jag på min lillebrors webb-radio förresten! Riktigt bra kanal om man älskar att lyssna på fartfylld musik =)
Adressen till den är www.pulseradio.se . Gå in, lyssna och läs om deras planer =) Jag kan ju säga att jag är en stolt storasyster till min duktiga lillebror! Är det nått han är bra på så är det att göra musik! Dock inte sjunga, den biten har jag fått istället haha!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0