Nu kan jag nästan rulla.

Idagh ar det varit en jättetrevlig dag. Massa god mat och riktigt goda kakor o tårta =). Plus massa trevligt sällskap.

Snart skall vi hem till Svea på hennes fest. Det skall bli riktigt kul att få träffa lite folk. Bara bebis inte kommer idag haha! Jag har nämligen lovat Svea att hålla igen idag =P Älskling håller på att göra sig i ordning och jag är redan klar. Men jag skall snart fixa med lite frukt och dricka jag skall ha med mig dit på festen, så jag kan knapra på lite gott medans dom andra dricker sig fulla hehe =P Det skall bli kul o va nykter o kolla på när dom andra blir onyktra. Har jag lite tur så kanske älskling oxå blir lite rund under förtterna hihi!

Nu mitt herrskap så skall jag kolla lite andra bloggar och sen skall jag börja fixa med frukten. Förlåt för att det vart dåligt bloggande nu under två dagar, men har inte tid och ork tyvärr. Men skall skärpa mig i morgon! =) Hörs i morgon, för vi kommer nog antagligen hem sent ikväll. Tur att det inte är så långt hem =P

Ha en toppenkväll, för det skall jag ha!

PoK från mig o Lillen <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Jisses.. du är ju för fasen snart mamma :) Min Lille Lukas kom 8 dagar för tidigt och du har 8 kvar kvar ca och det är INGET. hur känns de.

2009-05-24 @ 11:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0