Nu har jag fått nog av detta.

Jag orkar inte ha ooooont i hela kroppen. Jag vet inte vad jag skall göra för att underlätta eller för att må bättre. Jag försöker ju iaf att röra på mig så gott det går, men det gör ändå ont. Det är inte alltid en dans på rosor o va gravid! Och så kan den här visdomstanden sluta bråka med mig. Jag har väl tillräckligt ont iaf, men det tycker väl inte min kropp.

Nu har jag fått i mig nudlar iaf, men känner mig inte piggare för fem öre. Jag mår verkligen inte bra. Hade gärna krypit ner i sängen med en godispåse tillsammans med älsklingen. Men men, nu skall vi hem till svärföräldrarna och det är trevligt det med. Ikväll kommer det va mycket folk så vi får se hur jag mår sen när jag väl är hemma igen.

Snart kommer dom och hämtar oss så jag skall ta och kolla sminket en sista gång o besöka toaletten.

Hörs sen ikväll kanske.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0