Nu blir det sängen!

Årets första dopp var underbart, fast jag doppade mig bara upp till slutet av låren. Vågade inte riktigt doppa brösten för jag var rädd för att få mjölkstockning. Men skönt var det för mina svullna fötter =) Svea doppade sig helt iaf! Helt galen, men det var jättekul att umågs med henne och Emil. Dock blev det ingen grillning men det gör inget. Sen efter att vi hade bytt om hemma så gick jag och älsklingen upp till Svea och Emil o spelade tv-spel =D Så kul och va jag skrattade! Svea är ju bara för söt när hon spelar och hon blev bara bättre o bättre ju längre vi spelade hihi! Det måste vi bara göra om!

Just nu så håller älsklingen på att laga lite pasta och sås. Är hungrig (trots att jag åt några varma mackor hos Svea). Och så vill jag inte lägga mig hungrig ifall om det blir så att vi måste åka in i natt. Inte för att det blir så tror jag, men det är alltid bra att vara förberädd. Jag skall försöka se om jag kan övertala älsklingen att se på Twilight igen =P Vi såg på den igår med, men den är ju så himla bra! En av dom bästa filmerna jag sett på länge =D!

Nu skall jag lägga mig i sängen igen och vänta på att älsk är klar med pastan!

Sov gott nu gott folk!

PoK

Älskar dig Pelle mest av allt <3 Du och bebis är det bästa jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0