När skall man orka?

Jag måste ta tag i städningen snart, men jag har inte riktigt lust haha! Fast det går inte alltid o säga att man inte har lust. Måste man så måste man. Och jag avskyr när det är stökigt, så det är bara att ta tag i det så är det ju klart sen =) Då kan man ju njuta av dagen istället!

Just det! Kom på att jag måste packa det sista i BB-väskan idag oxå! Typ myskläder till mig och lite sånt.

Älskling kommer hem om en stund så då antar jag att jag kanske kan få lite hjälp med städningen? Hihi allt orkar jag inte göra själv =P Men men, han kan iaf få ta disken, för det klarar inte min rygg av haha! Äsch det löser sig.

Dags att fylla windows madia player med bra musik och sen sätta gång. Det går ju rätt fort när man väl kommit igång. Brukar vara helt svettig och slut när jag är klar, men det är skönt! Och med lite tur så kanske man kan starta en förlossning oxå? =P

Vi hörs sen!

PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0