Mysmorgon.

Älsklingen gick upp vid 6 idag för att plugga! Snacka om att jag är stolt över honom! Fast jag låg kvar i sängen till halv 8 och halvsov, så man är bra seg i huvudet just nu. Men skall snart ta och hoppa in i duschen så då blir man väl lite mer pigg. Sen skall jag låta håret lufttorka och fixa naglarna som bara går mig på nerverna. Sen blir det väl till och göra sig i ordning så man inte missar bussen som går kvart i 12 nere vid Östra Ryds-vägen.

Det här kommer bli en bra dag! Det känner jag på mig.
Först så skall jag ju till ryggskolan och förhoppningsvis så kommer det o hjälpa mig lite =) Och efter det så skall jag träffa Linda! Det var ju jättelängesen vi sågs så det skall bli kul o snacka lite skit.

Nej duschen kallar på mig! Om jag nu vågar gå in. Pelle har varit där inne och förgiftat den haha =P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0