*Morr morr*.

Kan inte någon dunka nå hårt i skallen på mig så jag somnar trots min halsbränna? Jag står seriöst inte ut mer! Har försökt allt, men det hjälper inte! Det blir bara värre och värre. Så himla förbaskat typiskt att det skall bli så här. Men men, snart är det över =D

Jag skall väl försöka ta och sova nu sista två timmarna innan vi skall upp, både jag och Pelle. Men jag funderar på om man skulle somna om sen en stund sen när Pelle har gått till skolan. Jag måste ju få min sömn och 4 timmar räcker ju inte på långa vägar om man skall göra massa saker idag. Speciellt inte som häggravid =P Så jag får nog ta mig en timme sen iaf. Tråkigt bara att sova själv utan älsklingen.

Nej sängen var det, för nu gäspar jag som bara den här. Måste bara säga hej då till en killkompis på msn som är vaken oxå. Helt sjukt att det kan gå över ett halvår innan vi pratar igen. Så vi har ju mycket att prata om så att säga. Fast kanske inte klockan halv 6 på morgonen haha =P

God natt =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0