Moooorgon.

Jepp efter en rätt jobbig natt av ont och massor med toabesök så kom iaf morgonen till oss oxå. Skööönt. Jag sitter just nu här vid datorn och funderar på vad jag är sugen på till frukost. Just nu är jag sugen på mjölk men jag drack upp sista igår och ingen utav oss har orkat köpa ny mjölk, så jag antar att det får bli thé och macka =) Älsklingen sitter i sängen och försöker hålla sig vaken för att snart gå till skolan. Han har det inte lätt på morgonen han inte, men snart är det ju över. Det är ju mindre än en månad kvar tills han tar studenten! Herregud vad tiden går snabbt.

Jag drömde en ganska konstig dröm nu innan jag vaknade förresten. Drömde om att jag var surrugatmamma åt en familj och fick en liten pojke. Sen när jag skulle lämna över honom till familjen så blev jag jättesjuk. Jag började blöda och familjen bara gick därifrån för att lämna mig o dö. Hemsk dröm! Jag så rädd att någon skall ta mitt barn och skada det! Vet ej varför men jag bara är det. Jag kommer aldrig våga någon okänd hålla i min bebis hehe =P Jodå.

Nej nu är det frukost som gäller. Tusan mår illa som bara den när jag inte äter direkt när jag vaknat. Att jag aldrig lär mig det =P

Hörs sen senare idag! Som vanligt så skall jag försöka ge mig på en tupplur efter frukosten.

PoK

Kommentarer
Postat av: Malin

Det fattar man inte trots att lilla knytet är ute, det är surrealistiskt! Alldeles för stort för att greppa!



Kram

2009-05-14 @ 09:23:38
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0