Mat i massor!

Det borde vara förbjudet att älska mat! Det är så gott. Till kvällsmat så har vi ätit våfflor, maxikansk lasange och nu en ny tacogratäng som jag och Svea kom på. Och jag kan ju säga att om jag skulle lägga mig ner på marken så skulle jag rulla som en stor boll haha!

Föräldragruppen var hur bra som helst idag. Vi kollade på en förlossningsfilm och pratade lite runt omkring det. Jag kan ju säga att jag både vill och vill inte föda barn nu efter att jag såg filmen. Men jag tror nog att med Pelles och Sveas hjälp så klarar jag det!

Svea och Madde är här hos oss just nu och varit här en bra stund hihi =) Jättekul att ha dom här! När dom gått sen så skall jag ta en snabbdusch, för jag har fått lite UVI nu igen =/ Men jag klunkar citronvatten i massor så det går nog över till i morgon.

Nu skall jag bli lite social igen!
Det här blir nog sista inlägget för idag så ni får sova gott sen när ni nu skall lägga er =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0