Lång mysdag med Svea.

Jag älskar verkligen min svärmor och Svea. Dom får en alltid på bättre humör och dom stöttar en till max oavsett vad som har hänt. Det känns jätteskönt att ha dom vid sin sida och jag är glad att det är just Pelles föräldrar och syskon som är min nya familj. Underbara människor! Dom och min familj betyder allt för mig, förutom Pelle och bebis så klart =) <3.

Idag så har jag, Svea, A och P varit i Norrköping i Hageby och gjort ärenden. Plus så blev det lunch vid McDonalds =) Muuumsigt! Tack Svea för att du bjöd mig <3
Sen när vi kom tillbaka till Sörping så hjälpte jag Svea att plugga lite och var mest sällskap hihi. Mycket snack blev det iaf =P Sen kom älsklingen och vi lagade mat ihop. Kött, klyftpotatis och bea-sås blev det till kvällsmat! Riktigt gott!

Och nu kom vi nästan hem precis och skall bara mysa och umgås nu, jag o älsk. Det behöver vi efter den här förmiddagen iaf. Sen blir det nog sängen för min del, för jag är helt slut i kroppen och Lillen börjar trycka på jättemycket neråt. Det känns kan jag lova. Förvärkarna börjar bli lite mer intensiva nu. Fast det är bara 7 dagar kvar! 7 dagar, kan ni fatta!? Det är helt sjukt vad tiden har gått fort!

Nej nu skall jag mysa med älsk <3 Saknat honom som en tok idag när vi varit ifrån varandra hihi!

Sov gott och god natt!

PoK

Jag älskar dig verkligen Pelle. Du och vårat lilla mirakel som snart är här är det som betyder mest i mitt liv. Du får mig att orka andas varje dag. Jag är glad för att jag skall bli din fästmö och känner mig som världens lyckligaste människa. Du är den rätta, min själsfrände. Utan dig i mitt liv skulle jag inte vara där jag är idag. Jag älskar dig mer och mer för var dag som går och vår kärlek är så stark att ingen kan krossa oss. Tänk att du skall bli min man? Jag kan inte förstå att du är min, bara min. Älskar dig mest älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0