Kraaaaamp och sällskapssjuk.

Jag har världens kramp i mina ben, men det var värre förut innan jag la mig i badet en stund för att få musklerna att slappna av lite. Men det försvann inte helt tyvärr =/

Lina var här tidigare idag och fikade =) Åh hennes Lukas har blivit en stor kille nu och så otoligt söt! Han var så charmig med sina gulliga leenden och sitt babyprat hihi. Vi fikade iaf på lättdryck och glass med kolasås! Det var mumsigt det =)
Sen när dom hade gått så la jag mig och sov en stund. Jag var helt slut i kroppen och det var då krampen kom. Men men, nu är det iaf bättre.

Jag och älsk skall snart beställa mat för att lyxa till det lite för oss ikväll! Det är ju Robinson final hihi =) Freyda och Micke kommer snart ner hit med för att umgås en liten stund innan dom skall iväg. Men jag är grymt sugen på att vara social idag! Jag vill göra nått i det fina vädret men det är lite tråkigt när man inte känner så många. Äsch hellre få vänner som är dom bästa än för många ytliga vänner =)

Nu är det dags att beställa mat! Hungrig som en varg kan jag lova hihi =P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0