Konstig eller inte?

Jag har redan satt igång o städat. Det är inte alls mycket som behövs göras men ändå. Lika bra att få det gjort så fort som möjligt. Älskling sover ännu =/ Väckte honom för en timme sen men han är ju kille! Killar är alltid sega när det gäller det där med o gå upp. Mina bröder är precis likadana haha! Hade gjort varm choklad till frukost, men älsklingens står i kylen nu. Han får värma den sen när han vaknar igen. Får inte tjata för mycket på honom för då blir han irriterad och idag är det en sån dag som jag inte vill att nån skall ha en sur min =) Själv är jag på strålande humör trots att jag gått upp tidigt i morse. Fast jag lär bli trött senare under dagen men då är det bara att ta sig en tupplur så fort man får chansen.

Jaja, man måste vara bra konstig som ställer sig och städar klockan 9 på morgonen en lördag =P Men det är en härlig dag så jag vill inte missa en enda minut! Nu skall jag ta mig an badrummet och katternas lådor. Uscha! Men det måste göras =) Vill bara att älsk skall vakna så man kan få bädda sängen så det ser klokt ut här i vårt rum! Men han vaknar nog när jag sätter igång damsugaren, fast då skall man ha lite tur. Han är svårväckt hehe!

Nehepp, nu skall jag sätta fart =)

PoK


Ni får njuta av en bild på mig så länge tills nästa inlägg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0