Känns som en söndag.

På nått sätt känns det som en söndag. Jag vet inte varför men har inte ni fått den känslan oxå?

Svea har varit här en stund förut. Lika kul som alltid =) Vi satt och kollade på lite Sex and the city-avsnitt och satt ute en stund med. Men det var nästan lite för varmt på balkongen, så efter ett tag så gick vi in igen. Sen åkte vi ner till Willys för att handla lite gott för kvällen.

Ja, sen har man väl pysslat lite här hemma och så bara. Jag är så otroligt seg så jag orkar inte göra så mycket. Kattlådorna och sen dammsuga är det enda jag skall göra nu sen blir det o ta det lugnt. Skall nog fixa nån mat men jag vet inte vad det blir. Tror det lutar åt en pastasallad bara. Nått enkelt är bäst, tanke på att man brukar alltid bli så mätt och sen skall man proppa i sig lite chips o sånt ikväll.

Pappa och hans flickvän kommer förhoppningsvis och hälsar på i helgen. Eller jag hoppas verkligen det! Sist jag träffade honom var i slutet på februari. Fast det är inte så konstigt, jobbar han inte här i Norrköping så är han i Göteborg hos flickvännen. Lite synd bara, för man saknar ju honom..

Nej dammsugaren ropar på mig och lika så kattlådorna.
Det blir nog nått inlägg till innan kvällens slut, men kanske inte så långa. Jag är så trött idag..

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0