Känner mig faktiskt snygg idag!

Jag känner mig snygg idag, på riktigt alltså =) Håret och sminket blev precis så som jag vill ha det så man skall inte klaga direkt.

Jag skall snart ta och fylla på min vattenflaska och sen skall jag nog börja röra mig lite neråt busshållsplatsen. Har lite småont just nu så jag får gå långsamt.

Jag vill oxå passa på och tipsa dom som tycker om lite dansmusik som typ harddance och trance o sånt, att lyssna på min lillebrors och hans kompanjons radio! Perfekt party musik och i min smak. Dom spelar både kände och okända låtar plus sina egna som dom gjort! Det är verkligen ingen skit om man säger så! I klass med Dj Roine osv.
www.pluseradio.se

Nej nu skall jag ta och fixa det sista! Vi hörs sen när jag är hemma ikväll!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0