Kan inte somna om..

Jag vaknade för kanske en timme sen och kan inte somna om. Det är så mycket som rör sig i mitt huvud. Jag avskyr när det blir så här. Man kan bara vända och vrida på sig, men utan resultat. Jag blir frustrerad och arg på mig själv och min halsbränna. Pelle har somnat dock. Jag tror inte att han märkte att jag var vaken när han gick och la sig, för jag fick ingen god natt-puss eller inte ens ett god natt. Han rörde inte ens vid mig.. Jag tror inte att han ser mig på samma sätt som han gjorde innan jag blev gravid och det är tråkigt. Det får mig framför allt ledsen..

Jag måste försöka sova nu. Tror inte jag kommer lyckas, men det är värt ett försök iaf.
Sov gott!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0