Kan inte hålla mig borta.

Jag kan inte hålla mig ifrån bloggen. Det är svårare än vad man tror.

Ikväll så har jag och älsklingen sett på tv och bara myst i soffan. Underbart <3 Sen la jag mig i badet en lång stund oxå medans älsklingen spelade en viktig omgång i sitt spel. Det är så skönt att bara få koppla av. Efter det så kollade vi på Bones och nu ser vi hockey-finalen på 6:an. Älsklingen lagade oxå mat till oss två för att jag hade så ont i axlarna o ryggen. Han är så underbart snäll. Och det är tråkigt att när man bråkar så har man svårt att komma ihåg det som är bra. Fast när man tänker efter så är vårt förhållande riktigt bra, bara att man inte tänker på det just då. Tänk idag har vi inte ens gjort en sur min mot varandra överhuvudtaget. Och vår myskväll fortsätter hela kvällen =) Vi måste vila upp oss för i morgon. Tack vare att jag missar min "sovstund" när jag skall till barnmorskan så får jag ta det lugnt ikväll så jag är utvilad i morgon. Plus att älsklingen skall till skolan och skall upp tidigt och plugga innan.

Nej nu skall jag återgå till soffan och till älsklingen! Hockeyn är så spännande! Vilket lag hejar ni på?
Vi håller på Kanada =)

Sov gott och dröm sött, för det kommer minnsan jag göra!

PoK

Kommentarer
Postat av: Belle

Nja jag höll på Ryssland :) Det gick ju vägen också :D

2009-05-10 @ 23:00:50
URL: http://belleblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0