Kan inte det komma lite regn?

Tycker inte ni att det luktar gott när det regnar på våren och somaren? Själv älskar jag den lukten, ännu mer nu när man är gravid. Ibland har jag bara lust att sticka ut tungan och fånga alla regndroppar i hopp om att det skall smaka likadant som det luktar haha =P Men jag tror nog att det är lite förorenat regn som trillar ner på oss. Tanken på all skit vi släpper ut i luften nu för tiden. Nej men lite regn vill jag ha, så jag och älsklingen kan ut o gå en sväng sen, runt i villakvarteret mitt emot oss dock, men det är bättre än inget. Måste få komma ut känner jag, annars blir jag nog galen till slut =P

Jag har sovit 3 timmar nu och det var helt underbart! Jag känner mig inte så utvilad, man är alltid trött oavsett hur mycket man har sovit. Men jag känner att jag är på mycket bättre humör nu iaf =) Inget idag kan gå fel hihi.

Min svärfar var här nyss på en fika. Han hade lämnat lite pengar till älsklingen i skolan, så han kunde köpa årsboken. Den har han fått som en tidig studentpresent =) Så vi satt iaf o pratade i över en timme och allt möjligt. Så nu när han har gått så är det lika tråkigt här hemma igen. Så jag funderar på om man skall ta och dammsuga lite och sen småpyssla. Egentligen så vill jag inte anstränga mig för mycket, för jag svettas som en gris just nu! Det är en av dom dåliga sakerna med o vara gravid. Man är törstig hela tiden och svettas som en dåre haha. Men men, sånt är livet.

Nej man kanske skall ta och fixa lite här hemma? Älsklingen kommer nog hem om en timme eller två så det är lika bra att överraska honom lite hihi =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0