Kan en dag bli sämre?

Jag skulle inte tro det. Gick upp för en liten stund sen i ren nyfikenhet om våra pengar hade kommit in. FK:s pengar får jag hem på en avi ( slarviga jag glömde skriva kontonummer) men sen över till älsklingens studielån. Pelles lärare har inte skickat in dom papprena som han skulle så nu har Pelle inte fått ett jävla skvatt!! Vi kan ju inte leva på min föräldrapenning direkt! Jag blir så fruktansvärt arg och besviken på Pelles mentor ( vi har kontakt utanför skolan oxå ). Jag har fått panik och är stressad som ett as! Nu måste vi lösa det här på nått sätt och det är inte sånt man vill fixa med på en måndagsmorgon direkt. Vi har massor som skall betalas den här månaden och sen kommer ju bebis oxå! Att han inte tänker på det!? Jävla helvetes skit!!! Hela måndagen är helt totalförstörd och lika så jag. Att det alltid skall krångla för oss och att inget kan gå som det skall nån jävla gång!! Jag känner mig så himla värdelös som mamma just nu... Tårarna rinner och allt bara känns så meningslöst.. Gå på socialbidrag är inget vi vill, speciellt inte nu. Jag skäms och mår otroligt dåligt. Jag är upprörd och allt känns som en mardröm. Min stackars älskling kan inte hjälpa att han har en slarvig mentor.. Jag som trodde det skulle bli en toppenmåndag och så blev det en skitmåndag i stället... Vi får bara motvindar och uppförsbackar, men när fan kommer medvindarna och nerförsbackarna!? Vi kämpar ju som dårar för att allt skall fungera och när vi tror att allt är ordnat eller fixat så brakar allt bara ihop och vi måste kämpa mot dom där förbannade motvindarna igen! Jag är så otroligt trött på alla jävla människor som bara krånglar för oss!!



Nej jag orkar inte med det här.. Nu skall jag dra täcket över huvudet och gråta en skvätt hos älsklingen oxå. Han får man bättre tröst av än den här dumburken.. Älskling behöver nog oxå lite tröst skulle jag tro... Tycker synd om hans lärare idag. Snacka om att få en redig utskällning!

Hörs senare under dagen!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0