Jisses vad underbart liv jag har.

Nu har jag och älsklingen precis varit ute på en liten promenad. Vi var nog ute max en kvart och ni kan ju gissa hur anfådd jag blev bara av den lilla korta biten. Så nu är jag helt slut och skall slänga mig på soffan med en skål med glass och kolla på Sjukhuset. Älsklingen får passa på att spela lite då, för han är ju inte det minsta intresserad av den serien hehe =P

Lillen har hicka just nu, stackaren. Men det går över snart =) Åh jag vill ha min bebis nu! Då är mitt liv fulländat. Just när det är sånt här väder och luktar så gott så är det ju så mysigt att gå ut på promenad.

Nej nu börjar Sjukhuset snart så det är dags att sätta lite fart mot tv:n hihi =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0