Jisses vad tiden går fort.

Klockan är redan fyra och vi har ännu inte gjort nått speciellt ännu. Jag sov fram till kl. 14 förut. Mamma ringde och väckte mig hihi =P Jag och älsklingen skall nog gå ut på en liten promenad sen. För jag vill verkligen komma ut och få lite luft och röra på mig. Sen pratade älsklingen om att han skulle hem till sina föräldrar och hälsa på en stund. Då kanske jag passar på o diskar och förbereder lite middag kanske? Känner iaf att jag måste göra nått, för det går bara inte att gå hemma och inte göra ett smack. Jag blir så lätt rastlös haha!

Sirie håller på att jaga en fluga här hemma just nu och har gjort det i två timmar. Ingen vidare katt till o jaga inte =P Men hon är så söt när hon hoppar runt och har sig. Skrållan ligger på sin kartong och tittar på bara. Hon är lite lat så här dags på dagen hehe.

Nej nu skall jag släpa med mig Pelle ut på en promenad annars lär han väl somna i sängen hehe =P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0