Jag är sååå trött.

Älsklingen gick för en liten stund sen till skolan. Så nu skall jag straxt göra mig i ordning för att sen gå till bm. Kan ju säga att jag inte har med mig själv idag. Jag är helt slut i kroppen. Den vill inte fungera idag och varje liten rörelse jag gör, gör grymt ont. Ta sig ur sängen är en riktig kamp för mig idag, så jag får se hur länga jag går utan värktabletter idag. Vill ju helst inte ta så många för Lillens skull men måste jag så är det bara så.

Vädret idag är ju inget att hurra för heller. Grått o trist ute och det får ju inte en piggare precis. Jaja det kanske blir bättre när jag kommer ut en sväng.

Idag har man gått in i V.38 oxå =) Tänk, nu är det inte lång tid kvar och om senast 5 veckor så har vi vårt lilla knyte här! 5 veckor!? Det är ju ingenting! Och om en månad så tar älsklingen studenten med =D Jag har nog kommit på den bästa studentpresenten från mig och Lillen tihi <3

Nu skall jag göra mig i ordning om jag får av mina två bråkstakar till katter! Jag kan bli tokig på dom små virvelvindarna som bråkar HELA tiden. Eller bråkar gör dom ju inte, utan dom låtsas bara. Men det är jobbigt kan jag säga!

Hörs sen när jag kommit hem från BM. Skriver som vanligt fakta i ett annat inlägg =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0