Irriterande sömn och ont i bäckenet.

Jag har sovit lite från och till i natt. Inte nå vidare när man egentligen vill sova flera timmar i sträck. Så jag har sovit oskönt och är hur trött som helst nu. Det blir för mig sen att vänta på att älskling har vaknat så kan jag lägga mig i sängen igen o sträcka ut mig o sova hihi =P

Grannen fick för sig att spela musik lite innan 9 i morse! Lite väl hög musik kunde jag tycka.

Nu i denna stund som jag skriver det här inlägget så välte Sirie en utav våra blommor i fönstret i köket. Har hänt förut såklart, men den här gången överlevde inte krukan! Så nu skall jag ta dammsugaren och suga upp all keramik som ligger på golvet så inte vi får in det i fötterna och katterna inte får in det i tassarna. Jobbiga katter vi har ibland! Men men, det är bara att stå ut.

Nej dammsugaren var det och sen blir det frukost!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0