Hick hick =)

Bebis hickar för fullt där inne. Man kan se hela magen hoppa upp och ner. Känns lite läskigt faktiskt. Känns som det pluserar jättemycket neråt bäckenet hehe =)

Just nu sitter jag och lyssnar på lite låtar för att se om det är nått som jag vill ha med in till förlossningen sen. När jag satte på en låt med Amy Diamond så började Lillen hoppa och skutta inne i magen, eller ja, sprattla. Hela magen rörde på sig iaf och blev helt missbildad för varje rörelse. Jisses vilka sammandragningar jag har idag! Lillen trycker så mycket neråt oxå, så det kanske blir en bebis snart? Hoppas kan man göra iaf hihi.

Usch jag vaknade förut och då var Pelle borta. Han glömde alltså att säga hej då till mig när han gick till skolan =( Det är lite läskigt att vakna helt själv när man tror att ens sambo är hemma fast han inte är det. Men alla glömmer ju nån gång. Nehe, om jag skall ta och börja fixa mig lite? Måste måla om mina naglar lite. Fan dom spricker ju hela tiden. Fast snart är det slut med långa naglar. Jag vill ju inte riva Lillen när h*n är ute. Måste äta nått snart oxå och så skall jag göra mig i ordning. Jag undrar vad man skall ha på sig idag? Det verkar vara lite småkyligt ute idag, så vi får se vad det blir för nått.

Hörs sen!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0