Hemma igen.

Kroppen är helt slut nu kan jag lova. Så nu skall vi hoppa i säng och försöka sova. Grannarna håller på som fan utan för oss så om dom nu inte kniper käft så ringer vi störningsjouren. Dom beter sig som världens största fjortisar och det värsta är att det är vuxna med oxå! Alltså då menar jag såna som är över 40! Herre min gud, va trött jag blir. Så vi skall som sagt försöka sova nu. Tror jag börjar få feber oxå. Min tand gör så himla ont, så jag lär nog få gå till tandläkaren =(

Lillen har varit som vanligt i magen och det har varit några förvärkar ikväll bara. Men inget som har satts igång ännu *suck*. Jag vill ha vår bebis nu! Tur att man har Pelle som kan lugna en hehe =P

Nu skall jag lägga mig och gosa med älsk. Sov gott!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0