Helt slut i kroppen!

Nu har jag minnsan varit duktig. Fast det tog iofs lite tid o gå ner då, men skönt var det. Kroppen gör jätteont nu men det känns ändå bra att jag klarade att gå ner till Posten. Köpte en glass på ICA oxå hihi =P

Nu skall jag lägga mig på sängen och vila kroppen. Sen blir det nog en dusch för fy vad jag är varm. Det är ju så himla varmt även om jag gick väldigt långsamt så svettas man som en gris. Nu är det iaf inte många dagar kvar tills vi har vår plutt här får vi hoppas. Jag hade nästan hoppats på att dagens promenad skulle sätta igång nått, men icke! Jaja det kommer väl =P

Här är Lillens pyjamas som h*n fått av sin mormor =)



Så otroligt söta =) Tack mamma!

PoK

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men imorn kommer ju lillen! :D

2009-05-29 @ 17:22:45
URL: http://citri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0