Halv 7 en lördag?

Jisses jag måste vara dum som inte sover vidare när man vaknar så här tidigt på morgonen. Men jag drömde helt sjuka drömmar och har så svårt att somna om då igen. Jag är livrädd att jag skall drömma samma sak igen även om chansen kanske inte är så stor kanske. Nej så jag valde att gå upp. Jag skall väcka älskling om nån timme så jag får underhålla mig själv en stund till haha! Måste fixa lite här hemma innan Lina kommer *fniss*.

Det har inte blivit nån bebis ännu, så ni får vänta lika mycket som jag gör. Fast det börjar bli jobbigt nu! Det är bara 2 dagar kvar till BF men det kan ändå dröja två veckor till innan skrutten har kommit. Usch hur skall jag orka med allt tjat om att jag får skynda på det lite? Jag tycker att det är jobbigt redan nu när folk frågar mig jämt =( Visst är alla lika nyfikna precis om vi och jag förstår att ni vill vara dom första att veta. Men ni får veta när det väl är dags, jag lovar! Så ni behöver inte vara oroliga om att missa nått. Det kommer stå här i bloggen och vissa av er kommer få ett sms eller att vi ringer er. Får se vad man hinner med. Först och främst så skall jag tänka på mig själv, bebis, Pelle och Svea. Nu vet ni det. Gud, nu lät jag en aning bitchig igen, men det är så frustrerande när alla frågar hela tiden. För jag vill inget annat än att vår lilla bebis skall komma snart. Men ut kommer h*n iaf =)

Usch vilken halsbränna jag har fick nyss då =/ Inte så skönt! Fan att pengarna skall strula för oss just den här veckan! Men nästa vecka så är vi rika igen! Då så blir det underbart igen! Tur att vi har lite pengar nu så vi klarar oss i helgen iaf =) Är man dum om man är städsugen klockan 7 på morgonen? Hmm jag funderar på om jag skall göra varm choklad, några mackor och sen krypa ner i soffan under täcket och kolla på tv. Hade varit mysigt eller hur? Äsch, jag skall kolla runt lite på nätet först. Måste kolla in Tradera lite och se om man kan buda på  nån billig skötväska. Vi har ingen ännu *suck*. Fast vi har en provisorisk så länge haha!

Nej vi hörs senare! Nu har jag inte tid med det här längre hihi =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0