Gud va jag är trötter.

Jag har inte sovit så mycket i natt tack vare förvärkar. Men nu i morse så fick jag mer ont och det smyger på en då och då ganska regelbundet. Kanske är det en bebis på g? Det återstår o se. Jag orkar inte hoppas på för mycket, blir bara besviken som ni redan vet. Men jag har iaf ganska ont till o från o det känns som en rejäl mensvärk. Så håll tummarna är ni snälla.

Skall väcka älsklingen nu för att äta lite frukost o sen skall han iväg till skolan för att skriva ett prov. Jag är riktigt sugen på varm choklad och ostmackor, så det får bli dagens frukost. Sen skall jag försöka sova lite till. Är helt slut i kroppen och är endast vaken för att jag är hungrig. Nej så nu blir det frukost och sen sängen igen.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0