Grattis Svea på 18-årsdagen!

Snart skall jag sätta mig för att äta frukost och sen skall jag börja göra mig i ordning. Det tar ju sån tid o få allt så som jag vill ha det. Speciellt nu när man ser ut som ett stort runt klot hehe =P

Svea fyller 18 år idag! Så henne skall vi fira hela dagen =) Skall bli jättekul. Först på dagen så skall hon firas av oss ( släkt och några vänner ) och på kvällen så skall hon ha fest för sina vänner hos sig. Självklart skall jag och Pelle på båda festerna =) Pelle skall väl dricka lite och jag skall va lite "fyllepolis" så gott jag kan. jag har även köpt en öl, alkoholfri Carlrsberg så klart =D Jag älskar smaken av öl, det är ju så gott! Och jag är glad för att dom har gjort alkoholfri öl så även dom som är gravida kan dricka gott till mat och annat.

Igår så bakade vi hela dagen lång och blev klar på kvällen. Efter det så såg vi på Talang 2009. Sen åkte jag och Pelle hem för vi var så trötta, plus att jag skulle hinna duscha innan jag slocknade i sängen haha!

Nu skall jag ta och sätta i mig några mackor och dricka thé. Jag bloggar igen när vi har kommit hem från kalaset nu på eftermiddagen!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0