God morgon/eftermiddag!

Vaknade för drygt en timme sen och har sovit ganska skönt i natt. Visst har jag varit vaken nån gång på natten men det var endast för att kissa. Sen har jag sovit i stort sätt hela tiden *skönt*.

Igår så blev det en lång dag hos svärföräldrarna. Jag åkte hemifrån vid halv två och kom hem halv 1 i natt. Älskling kom oxå dit sen lite efter 8 för att se på Talang 2009 med oss. Innan och efter det så spelade vi massor o då menar jag massor med poängpoker! Och jag vann inte en endaste gång! Fast jag va nära till en början haha =P

Min hals gör lite smmåont idag, men det kan ha o göra med att en visdomstand håller på att växa ut helt nu. Det känns lite kan jag lova. Annars idag så händer det inte så mycket här hemma. Skall väl vila och småplocka lite. Sen ikväll så skall vi hem till Pelles föräldrar igen för att kolla på Eurovision =) Det är riktigt kul att göra saker ihop. Speciellt när vi är så många hihi!

Lillen är jättelugn idag, men jag har inte haft nån förvärk alls idag. Jag vill ju bara att det skall dra igång snart. Jag vill så gärna ha vår bebis nu! Men men, det kommer nog igång snart får vi hoppas.

Just det ja, idag blir det inte mycket bloggande för mig. Jag skall bara njuta av att det är lördag tillsammans med älsklingen. Han och jag var inte alls mycket igår så vi skall ta igen det lite idag =) Men nått inlägg till blri det nog!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0