God morgon!

Vädret kanske inte är så hälrigt ute idag, men jag kan inte låta bli och känna mig glad iaf. Jag vet inte vad det kan bero på för jag är tröttare än någonsin och har egentligen ingenting att se fram emot idag förutom att få vara med älsklingen. Jag tror att det kan ha nått med o göra att jag pratade nyss med min kompis Johanna som jag har känt i en evighet. Innan så hade vi inte pratat på så otroligt länge och då vet man inte hur mycket man kan sakna en person innan man pratat med henne. Åh gud vad jag saknar henne! Alla minnen vi har tillsammans, alla dårskap och allt kul tillsammans. Nej, henne skall jag träffa sen när jag kommer ner till ön! Jag bara måste. Nu har man nått mer att se fram emot när man skall åka ner =)

Älsklingen gick precis till skolan. Vi försov oss lite, eller snarare Pelle försov sig lite, men han kommer bara en 10 min försent så det är bättre än ingenting =)
Själv så skall jag ta hem det senaste OTH-avsnittet och sen äta frukost. Jag är riktigt hungrig! Konstigt eftersom vi åt så mycket igårkväll haha =P

Nej nu skall jag ta och äta. Vi hörs sen!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0