God morgon på er!

Gud vad jag har sovit gott i natt. Visst har jag vaknat några gånger och så när jag skall vända på mig eller gå på toa. Men jag har ändå sovit jättegott. Nu är jag utvilad så gott jag kan bli och skall snart sätta mig för att äta frukost. Till frukost blir en film för min del på canal+. En svensk film som heter Angel. Får se om den är nå bra. Har inte så mycket annat att föra här hemma så det blir tv:n för min del idag. Plus att jag skall småstäda lite. Badrummet är ganska skitigt nu så det är dags för att göra rent det och sen damsuga upp all jävla sand som ligger i hallen. Dom har ju rivit upp hela vår framsida så det enda vi har där ute är stora hål i marken och sand. Trevligt trevligt! Eller inte. Dom blir klara med det där i början av JULI! Fin och rolig sommar det blir utanför oss haha!

Nu väntar frukosten på att få ätas upp av mig och Lillen =) Ingen bebis har alltså kommit ännu!
Skriver mer sen!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0