God morgon!

Nu efter en god natts sömn så sitter jag här och är relativt vaken. Fast en gång i natt blev jag livrädd, jag låg ner och sov. Helt plötsligt vaknar jag och kräks =( Usch det var inte roligt! Riktigt läskigt om jag skall va ärlig. Så min mage är helt tom nu och skriker efter frukost. Så jag tänkte att man skulle göra lite varm choklad till mig och älsklingen och sen se på sista avsnittet på Hell´s Kitchen! Plus att det blir några mackor till det då =) Hoppas bara att jag inte är på väg att bli sjuk. Det vill jag verkligen inte bli, inte nu när det är så nära alltihop.

Nej jag får ta tag i frukosten nu och väcka lite liv i min underbara pojkvän <3 Jag älskar verkligen honom av hela mitt hjärta och det känns fantastiskt tryggt att det är honom jag skall dela resten av mitt liv med. Han, jag och våra barn <3

PoK


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack gumman :) det var riktigt kul att se dig igår, har velat se dig och magen. Så kom du där från ingen stans, hihi. Du fåclycka till med allt. Och hoppas den kommer ut snart :D Det får vi göra. Hälsa pelle..KRAMKRAM <3

2009-05-09 @ 13:31:49
URL: http://Lifberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0