Fullspäckad dag.

Den här dagen har varit full av saker som vi gjort och som ännu inte är slut. jag och älsk vaknade vid 11 ungefär och åt frukost. Sen så gick vi upp till hans mormor för att fira morsdag med alla deras kusiner, mostrar och morbror. Sen  gick vi hem till oss och gjorde i ordning tonfisksallad *mums*. Det var jag, Pelle, Svea, Anna och deras kusin Dennis som åt här hos oss. Det var trevligt =)

Nu så har jag, Svea och Anna precis suttit ute i solen en stund och pratat. Det var riktigt skönt kan jag lova. Och snart skall vi åka till en sjö för att bada och grilla! Det skall bli underbart att få doppa fötterna, speciellt när dom är så svullna =P
Nu skall jag sätta igång med att packa allt som vi skall ha med oss ikväll till sjön. Men jag skriver nog mer sen när jag är hemma igen.

PoK

P.S. Ingen bebis har kommit ännu! Fast vi får hoppas på att Lillen kan titta ut snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0