Förvärkar.

Det kanske är bra att vara på dåligt humör, för nu har jag förvärkar igen. Det har tagit ett tag för mig att börja städa och kom precis igång typ haha! Men nu är jag på lite bättre humör iaf. Byggarbetarna är borta och vi kan komma ut igen. Plus att jag har löst postmysteriet =P Ringde till det lokala postkontorket här i Sörping och vi får all post i morgon. Jag hade rätt om varför vi inte hade fått nån post idag. Jag är för bra på att gissa! Så i morgon kommer pyjamasarna till Lillen =)

Nu skall jag damsuga lägenheten och damma lite. Börjar bli för mycket katthår här hemma känner jag. Måste boka tvättid så vi kan tvätta lite nu nån dag.

Hörs senare!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0