Förvärk eller inte, det är frågan?

Jisses vilken natt. Jag kan lova att jag har sovit oroligt. Jag tror jag vaknade en gång i timmen för att vända mig o för att känna efter om det onda fortfarande satt i. Och vaje gång jag kände efter så var det borta, så besviken jag blev. För precis innan jag och älskling somnade vid halv 3 ( hade sovit tre timmar innan ungefär) så fick jag som molande värk i ryggen och i magen. Precis som mensvärk nästan. Den satt i ganska länge och försvann o sedan kom den tillbaka. Men men, i morse när jag vaknade så var allt borta.

Men nu när jag sitter här igen så får jag samma värk igen. Hmm, men det är nog bara en förvärk. Fortsätter det så skall jag ringa in till förlossningen. Man får väl hoppas på att det blir en bebis snart iaf. Åh för jag vill så gärna ha vår bebis här nu, innan alla födelsedagar och studenten.

Jag skall ta och äta lite frukost nu. Är hungrig som en varg hehe =P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0