Fasiken vad varmt det skall vara idag!

Jag, älsklingen och Freyda gick ner till Hemköp förut för att handla lite. Jag och Pelle köpte fika för att pappa förhonningsvis skulle hit. Och det visade sig att han och hans tjej kommer kl. 19:00 ikväll! Skall bli otroligt kul!! =) Men fy tusan vad varmt det är ute. Jag tror att jag skulle storkna i värmen och det är inte lättare för det när man väger hur mycket som helst och svettas som en gris. Just då gillade jag inte att va gravid! Då ville jag helst ha barnvagnen och min lilla bebis där i istället haha =)

Vi skulle egentligen tvätta idag, men vi är verkligen helt slut nu efter vår promenad. Sen måste vi snygga till lite här innan pappa o Michaela kommer plus att vi måste laga nån mat innan dom kommer. Pelle har dock somnat nu en stund i sängen så jag får passa på att sitta här innan han vaknar igen hehe =P Det blir inte så mycket datasittande när ens karl är hemma *fniss*. 

Nej nu skall jag kolla lite bloggar och sen skall jag börja småplocka lite. Jag fattar inte hur det kan bli rörigt på bara en dag. Hur skall det bli när Lillen väl blivit stor nog för att krypa runt och riva ner saker hehe? =P

PoK 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0