Deppig som tusan.

Jag vet inte vad det är som är så fel idag. Först var jag på bra humör, men ju längre dagen går, ju mer deppig blir jag. Jag känner mig så dum och elak. Men jag är så trött på att alla bara skall gå o tro att jag fixar allt. Men jag är precis lika männsklig och vissa dagar är jag mer död än levande.

Kan inte nån bara ge mig en dos av kraft och ork idag?

Den enda gången jag ler idag är när jag känner Lillen sparka. Då vet jag att h*n mår bra iaf <3

Det känns som om jag skadar Pelle och att jag får honom att må dåligt. Det tar på ens krafter när man känner som jag gör. Ibland kan jag få känslan av att jag inte gör honom lycklig längre. Att han bara är med mig för att han måste, att jag kräver för mycket och att jag bara är dryg. Han säger att han älskar mig och det tror jag att han gör. Men vissa stunder som han ser på mig så kan man se i hans blick att han funderar på nått. Men vad? Jag är osäker på mig själv och är rädd för att jag inte är bra nog. Jag kanske är för elak och stöter ifrån dom som bryr sig? Det kanske bara är sån jag är? Jag vågar inte ens tänka tanken..

Jag önskar att någon bara kunde krama om mig utan att jag bad om det. Ibland behöver man en kram..

Nu skall jag lägga mig i sängen och glo på tv. Sen skall jag diska, laga mat och dammsuga. Toan behövs göras ren med så jag har lite framför mig idag.

Hörs sen och då får man hoppas på att jag är på bättre humör.

PoK

Kommentarer
Postat av: Teres

Men fanny! du räcker mer än väl för pelle, hhan kan inte önska sig någon bättre! Gravidetet gör mycket med humöret. Det är inte ditt fel.Och det hoppas jag att både du och pelle förstår. Han älskar dig oändligt mycket. och den där blicken ,det är då han frågar sig själv, Vilen underbar Flickvän jag har, hur kan jag ha sådan tur ? att just jag blev pappa till hennes barn, att just jag fick bli en del i hennes liv. Hur?



Han älskar dig, och det vet jag !

2009-05-06 @ 16:30:39
URL: http://annnersved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0