Dålig uppdatering.

Jag kommer nog inte blogga så mycket idag. Jag mår jättedåligt =( Så det blir bara o ta det lugnt för min del idag.

Just nu håller älsklingen på o diskar. Han är så himla söt min Pelle. Han är jätteorolig för mig fast jag inte säger att han behöver det. Han skulle ha praktik idag egentligen, men vill inte gå för att jag mår så dåligt. Jag själv håller på att plocka upp lite här hemma och småpysslar lite med Lillens saker och skall snart ta att fixa badrummet. Kattlådorna behövs göras rena och handfatet med. Är det nått jag tycker är äckligt så är det skitigt handfat o toalett. Uscha! Även om jag skulle va ännu sämre än vad jag är idag så skulle jag ha städat den om den såg äcklig ut haha =P

Nej dags att fortsätta så man blir klar. Jag skall laga lite mat åt älsklingen o mig sen. Fast jag skall bara äta lite ris och sås. Pelle skall få kött till, men det verkar vara lite vågat för min del att försöka äta det just nu. Skall ta några alvedon och vila sen. Skööönt.

Hörs!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0