Chockbeskedet.

Jag sitter här med chockbeskedet mitt framför mina ögon och jag kan inte fatta det! Tårarna bränner innanför ögonlocken och det känns som om att någon har dött.

Nu pratar jag självklart om One Tree Hill. Om att Hilarie Burton och Chad Michael Murrays avgång i serien. Säsong 6 är den sista serien med dom två i. I 7:ans säsong så kommer dom inte vara med utan då kommer två nya karaktärer flytta in i One Tree Hill som gör serien lika intressant som förut... Tror dom ja!

Kanske är lite fånigt att börja tjuta över att två skall sluta i OTH, men va fan, dom är ju i princip huvudrollerna i serien. Så ikväll, i USA, visas sista avsnittet med dom. Och i morgon kommer det ut på nätet. Som jag längtar efter det avsnittet. Men min största fasa är att den sjunde säsongen inte alls skall bli som innan. Usch vågar inte ens tänka tanken.

Nej när dom slutar i serien så kommer dom förlora många trogna tittare. Men jag kommer nog inte sluta se bara för att dom slutat. Dock kommer jag nog inte följa serien lika ihärdigt som jag gör just nu och kanske älska den lite mindre.

Tycker ni inte att det är hemskt!? Jag visste att OTH skulle ta slut efter några säsonger, men inte så här. Det här kommer bli ett lika stort fiasko som när The O.C fortsatte efter Marissas död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0