Blir totaly galen på mina förvärkar.

Jag vilade en stund för en timme sen och vaknade med förvärkar. Den här gången mer kraftigare och satt i en stund och sen släppte dom igen. Sen kom dom tillbaka och höll på så en stund. Sen bestämde jag mig för att lägga mig i badet för att lindra det lite. Även där gjorde det lite ont. Men nu är dom som bortblåsta och jag känner mig lika blåst själv! När skall det sättas igång? Jag vill ju så gärna föda nu och få se vår lilla skatt för första gången. Jag skiter i om det kommer göra extremt ont, bara jag får vår bebis nu. Men men, vi har fått en blyg liten bebis som tittar ut när h*n är redo för det =P

Nu skall jag hoppa lite på älskling så han vaknar! Han skall till sina föräldrar snart och då är det bäst att han är vaken hihi =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0