Barnmorskebesöket.

Nu har jag varit hos BM. Allt såg bara bra ut och Lillen växer som h*n skall. H*n hade knakat på rätt bra i växten nu sen vi var där sist så det är ju jättebra, bara inte h*n blir så stor hehe =P Nej men h*n får vara hur stor hon vill.

Så här såg det ut iaf.

SF-måttet: 35
Hjärtslag: 150 slag/min
Fosterläge: Högerläge
Rörligt/ fixerat: Fixerat

Jag hade bara gått upp ett kilo sen jag var där sist så det är ju bra. Hon sa ju senast att jag inte fick gå upp så mycket mer hehe =P Men hur skall man kunna stå emot ett sug som är så starkt? Får helt enkelt låta bli haha!

Nej nu skall jag ta och kolla på en film och äta lite. Jag är vrålhungrig hihi =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0