Barnmorskan.

Nu är jag hemma från barnmorskan igen. Och allt såg jättefint ut med Lillen och mig =) Jag hade gått upp 3kg till, men det var i stort sätt bara vatten. Jag har svullnat upp som tusan och får knappt på mig mina skor längre =( yeye, det går ju över sen när bebis är ute, weeeiii!

Så här såg det ut iaf:
SF-mått: 36 (blev nog lite mindre tack vare att jag fick ligga lite på sidan för min foglossning.)
Mitt HB: 140 ( riktigt bra, så nu skall jag sluta äta järntabletter)
Blodsocker: 5,5
Blodtryck: 135/75
Fosterläge: Höger
Rörligt/Fixerat: Fixerat
Hjärtslag: 150 slag/min

Det var iaf jättebra alltihop =) Så det var ju skönt det. Så nu skall jag lägga mig på soffan en stund med ett glas iskallt vatten och så skall jag ringa till mormor! Hon fyllde 62 år igår hihi =)

Ha en toppendag!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0